5.4.09

Bedroom


Lexington

4 comments:

vilukissi said...

aivan, koko huone aivan kutsui nukkumaan ja lukemaan kirjaa sängyssä. Jenkkisänky olisi mukava...tai Hästens

Marjaana said...

Näin on ja varsinkin tuo iso ikkuna on myos mun mieleen.

vilukissi said...

keräätkö muuten pulloja? mulla on kamalasti isoja pulloja, vanhoja, kaikenvärisiä, ne ovat lattialla...isoin on todella suuri vihreä...en tajua, miksi olen aina ostamassa juuri pulloja ja kun mulla ei ole tilaakaan!

Marjaana said...

Olen niitakin joskus kerannyt, mutten mitenkaan erityisesti. Mun himo on kaikenmaailman tuikkutelineet. Varmaan kaikkia Iittalan malleja on edustettuna yksi tai kaksi. Viimeseksi olen kerannyt vain Kivi-tuikkuja ja niitakin on kai jo yli 10 erivaria. Nyt haluaisin etta ne olis vaan muutamaa savya...mutta kun en pysty ikina paattamaan...

 

blogger templates | Make Money Online